Dag allemaal
Klopt best allemaal wat hier staat ,blijft staan dat als we kijken naar de opkomst met acties ed het de laatste jaren erg matig was
een ieder lijkt te denken ach het zal wel los lopen allemaal
zo erg is het niet
en tegen die tijd dat ik zo ver ben is het allemaal wel anders
mis dus heren
als jullie liever thuis blijven om elders te klussen of lekker bij de open haard wilen zitten ,je schoonmoeder is elek keer op die dag jarig geef ik je op een briefje dat het mis gaat ''
ik lees nog niets van jullie dat de meeste mensen rond de 500 a 1000 euro minder gaan krijgen per jaar ivm km vergoeding
kijk ff naar je fietsen verg en je mag zo met open baar vervoer
kijk ff naar je centjes die je zou krijgen bij 40 dienstjaren of deel daar van
is er nu ook al af
kijk ff naar je rangen straks wat dat in gaat houden dat zelfs jij evt geen hbt meer zal worden of er nu wel heel lang over zal gaan doen
dat je straks niet met flo mag en ga je toch net ff 1200 euro mee mag nemen
MAAR ja je krijgt het maar Toch ????
en brandweer nederland blijft slapen op een aan tal na
waar zit iedereen ??
er komt als het goed is een spoed bac bij een dacht zelfs deze week nog
worden we nu aan alle kanten in de maling genomen ?? of heb je nou echt niet door wat er gaande is
slaap lekker dan
maar vergeet dus niet dat jullie straks ook de steun nodig hebben van de mensen die nu de kolen uit het vuur halen
gooi nog ff een openhaard blok op het vuur en dommel lekker weg bij het idee dat we straks aan de honger zitten
o ja nog wat schrik je nu ineens wakker en denk je nou ineens gossie er is denk ik iets mis hou dan de data,s in de gaten
lieve acties zijn nu voor bij
we hebben het netjes gedaan alles in de hand gehouden maar als onze v v d vz niet wil
onze bazen niet willen ook al zijn ze zo geschrokken
het v n g met haar voor zitter de landelijke bazen boze brieven zenden dat ze maar niet moeten opkomen voor jou is er iest mis
een ieder die ik spreek heeft zo de pest aan die mevrouw GERPS ihihihhihi
heeft ze blijk baar wel veel macht
en laten ze je gewoon kapot maken
nou tot snel maar weer wij gaan er voor zolang jullie het willen maar steun @!#$ dan ook met zn alle die mensen van AC
gaan jullie slapen nu pak ik ook zeker mn dekbedje en ga mee dromen met jullie
Dank voor die mannen en meiden die er wel elke keer zijn ook die van buiten af
groet peter vd stel