Beroepsbrandweer actieforum

• bomberos

Hallo collega's,

Voor diegene die al wakker waren.

We hebben een eigen forum, meld je hier aan.

Hier is alle informatie te vinden.

Zet deze bij je favorieten en als je dat niet kan, laat dat dan iemand anders doen.

Kan je het zo weer terug vinden

En voor de mensen die nog niet wakker zijn.

Wakker worden!!!

En meld je ook aan.

http://beroepsbrandweer.actieforum.com/

Sterker door Strijd.

• ouwe hbt

Weer een forum nog meer onduidelijkheid waar de info vandaan komt.

Ik dacht altijd dat dit de pagina was voor alle brandweer mensen.

NEE nu een nieuwe met de tekst alleen beroeps brandweer.

Ik weet dat er een aantal vrijwilligers zijn die het met ons eens zijn.

Die ons steunen in de strijd.

Die niet de kazerne gaan herbezetten in de afgelopen periode.

Nee een forum voor alleen beroeps brandweer personeel daar redden we het mee.

Sorry doe ik niet aan mee.

Dit is mijn informatie bron en ik zie je bij de volgende actie

• bomberos

Voordat je begint te schreeuwen.

Bij de vorige actie's werd dit forum afgesloten voor ons.

Hadden we op een gegeven moment geen berichtgeving.

Ze wilden ons monddood maken.

Heeft niks te maken met beroeps of vrijwillig.

Als ze ons geven waar we recht op hebben had dit forum niet nodig geweest.

Misschien daarom het nieuwe forum er naast?

Sterker door Strijd.

• Pim de kazernerat

gaat het eindelijk niet meer over ‘'brandweerspelletjes’' pfffffffffffff

teertje teertje teertje

• robbertje

Beste Bomberos,

Je bent waarschijnlijk niet op de hoogte wat er 2 jaar geleden aan de hand was op dit forum. Naast beledigende uitlatingen en bedreigingen naar b.v. burgemeester van Amsterdam vind ik niet dat je kan zeggen dat jullie monddood gemaakt zijn maar dat uit veiligheid overwegingen dat prikbord toen is gesloten. Helemaal geen verkeerde zaak. Maar om nu nog een forum op te starten lijkt mij een slechte zaak omdat de collega's niet van de één naar de andere willen zappen. Nee..??!!.. Het enige en echte prikbord is en blijft: http://www.prikpagina.nl/list.php?f=10

Groeten van Robbertje

• Berend Fox

Nee ouwe hbt, je praat voor je beurt.

Op dit forum staan de bronnen erbij vermeld. Bovendien gaat het er niet om de vrijwilligers uit te sluiten maar om onderwerpen die specifiek de beroepsmensen aangaan. Namelijk o.a. (secundaire) arbeidsvoorwaarden zoals de FLO / NAR regeling die nu heel actueel is.

Jouw onduidelijkheid komt dus voort uit het feit dat je je niet eerst op de hoogte stelt van wat er precies aan de hand is. Dat brandweer.startpagina er is voor alle brandweermensen sluit niet uit dat er niet een forum voor beroepsmensen kan bestaan. Zeker als het gaat om een forum dat juist probeert inhoudelijk op zaken in te gaan.

Het staat je vrij om je informatievoorziening te beperken tot brandweer.startpagina, niks mis mee. Alleen jammer dat je je ongefundeerde oordeel zo snel klaar hebt.

We zien je bij de volgende acties

• Berend Fox

Beste Robbertje,

Er bestaan naast prikpagina intussen honderden sites en forums over de brandweer, in jouw ogen dus blijkbaar evenzovele slechte zaken maar die allemaal vinden dat ze recht van bestaan hebben. En iedereen mag toch een keus maken bij welke site of forum hij of zij zich aanmeld?

Net als ouwe hbt heb je al ge (ver) oordeelt voordat je weet waarover het gaat. Wees niet bang, het nieuwe forum is geen concurrent van jouw prikpagina, het is hooguit een aanvulling die probeert te voorzien in relevante en gerichte informatie over belangrijke zaken als FLO / NAR, rechtsposities, arbeidsvoorwaarden enz.

Ik wens je nog heel veel plezier op prikpagina, want daar is niks mis mee.

• bomberos

Beste robbert je hebt helemaal gelijk.

Maar om te voorkomen dat wij geen communicatie meer hebben omdat een aantal opkloters verkeerd met hun taal omgaan, is het best wel handig om naast het prikbord van jou tijdelijk een ander forum te hebben.

Hier staat alleen specifieke info op, gericht op het probleem wat wij hebben met onze werkgever.

Gezien het aantal aanmeldingen vinden de collega's en nieuwschierigen het toch belangrijk.

M.v.g.

Sterker door Strijd.

• potkachel

Beste Robbertje

Veiligheidsoverwegingen ?????? naar wie ????

het forum heeft altijd gepretendeerd “open ”te zijn voor een ieder.

dus de volgende keer als een gerrit 84,85,86 of een fire …. weet ik veel ,in al zijn anonimiteit iets al dan niet in een emotionele bui uit , dan gaat deze site weer op slot?

nee, beste robbert .

dat was niet de reden ……………………………..of beter gezegd oorzaak.

dit is een prima site en dito forum.

maar ja , “te” populair en “te” bekend is in sommige situaties “te ” bedreigend "

en dan niet naar mensen , nee………….. >in het kader van belangen<

het nieuwe actie forum is hierin waterdicht , zodat ook jij ALTIJD een locatie hebt waar belangrijke informatie ALTIJD bereikbaar is. “ thats all ”

groet ,

Potkachel