http://www.ad.nl/rotterdam/2125382/Pensioenprotesten_brandweer_harder.html
Wat ken ik me hier over opwinden.
Ik meen toch dat bij de vorige actie's op de Coolsingel ,naast Lodewijk vd Waal deze zelfde Wouter Bos het hoogste woord had over dat het toenmalige kabinet wat het in zijn ogen helemaal verkeerd deed.(En dat is zacht uitgedrukt)
Nou Meneer Bos er is geen F U C K veranderd.
We hebben een goed gebaar naar de politie gedaan zegt hij en nu zijn de bonden aan de beurt.
Laat me niet lachen.(30% zoals dat zooitje in Den Haag is een goed gebaar)
Dit krijgen wij ook vast te horen “we hebben ze toen een goed voorstel gedaan”
Doodziek word je ervan.
Politie en brandweer samen lijkt mij ook geen optie.
De belangen zijn niet dezelfde.
Zij willen meer salaris en wij willen dat de NAR wordt uitgevoerd zoals hij is toegezegd door zowel de bonden als het VNG: de mensen mogen er NIET op achteruitgaan.
De politie heeft al een aanbod gehad en zit niet te wachten op de brandweer die hun zaak bijna hebben verloren.
Wij moeten als brandweer zelf strijden voor ons recht.
yessssssssssssss
Vandaag was er een bac overleg in Rotterdam ,ik was iets later ivm dienstzaken
deed de deur open en zag vol trots dat er veel korpsen aanwezig waren zelfs uit het hoge koude noorden
ik wist dat er wat afzeggingen waren door omstandigheden daar
wel was den haag utrecht rotterdam amsterdam en al die geen die ik vergeet aanwezig zaal vol dus
en tot onze blijdschap een grote groep gele rakkers die bij ons aansluiten
kortom later meer over dit
het blijkt nu dat het net gaat sluiten en heb de indruk dat brandweer en ambu en nog wat meer wakker zijn en voor het zelfde doel gaan
wat naar is dat mensen door de leiding elders bang gemaakt worden en dat ze het op de man gaan spelen
mensen hun rechten gaan ontzeggen ik heb de indruk dat dat bazen zijn met een liberale achtergrond
die worden rijk over hun rug
laat het zo zijn als mensen er pers last van krijgen door hun baas we ff koffie gaan drinken bij deze beste man
die denk ik met heel veel geld naar huis gaat ,en dus zal zeggen jullie mogen niet
het is nu geheel op papier hoe de toekomst er uit zal gaan zien hihihihihi rooskleurig
en ivo jij wilde meer clubjes hebben en er dus niet als een echte leider voor gaan dat is denk ik iets van de v v d zelf veel gillen wat er allemaal goed gaat en niet maar niet voor je mensen op wil komen denk ik met een oplossing je nek niet wil uitsteken en hopen dat het over is voor je onze coolsingel gaat verlaten
laat dat nou eens zien dat jij een goede vz zal zijn voor die club in den haag
je weet het zo goed te zeggen maar kom nou eens op voor je mensen meer vragen we niet
we zullen zien wat je er daar van gaat bakken
wij willen het netjes maar jij zet aan voor meer en nu komt er meer
mannen we zijn het pad in gegaan en nu met zn allen besef dat er geen weg terug zal zijn van af vandaag
trots ben ik op jullie dat je er was dank daar voor samen ja samen zijn we heel erg strek
groet peter
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?