Rotterdam probeerd tekort NAR te verdoezelen

• brandje

het is HEEL triest, als je een brief krijgt van de cdt R.dam ( Elie van Strien) waarin hij aangeeft dat het bruto-netto verschil waarvoor we aktie voeren komt doordat men het vakantiegeld 1 x per jaar uitbetaald en niet verdeelt per maand.

daarom gaat men ons vanaf Juni het vakantiegeld en de eindejaarsuitkering in 12 delen betalen.

maar ondanks dat heeft een FLOer van 60 jaar meer dan wij met Flo overgangsrecht

die 60 jarige heeft per maand 1550,– euro

en als wij ons vakantiegeld er bij optellen komen we daar bij lange na niet aan, en wij hebben 80% en de 60jarige 70%

dus onze bazen proberen ons een worst voor te houden in de hoop dat we daarmee accord gaan.

laat Elie maar gaan zitten voor 70% bruto, dan weet hij hoe het voelt om BELAZERD te worden.

groet brandje

• bomberos

Ja wat moet je zeggen.

Elie van Strien is ook door het ijs gezakt.

Ook hij snapt het niet of wil het niet snappen.

Sterker door Strijd.

• fire47

De gemeente waarvoor ik mij bijna dertig jaar heb ingezet (Tilburg) betaalde het vakantiegeld en de eindejaarsuitkering al per maand.

Maar dan nog zit er een verschil van ruim 200 Euries vergeleken met de oude FLO.

Ik heb vroeger nog met Elie van Strien samengewerkt maar ik had hem toch wel wat wijzer ingeschat.

NAR

• linkeloetje

“Uitbetaling van vakantiegeld” per maand of per jaar, IS DAT NIET EEN KOEKJE VAN EIGEN DEEG??????

• fire47

Inderdaad is dit een koekje van eigen deeg oftewel een sigaar uit eigen doos.

Men probeert het op alle manieren uit te leggen maar feit is dat wij bestolen worden door onze werkgever.

We kunnen hier echter geen aangifte van doen want dit valt onder “witteboordencriminaliteit”

NAR

• gerben

Dat komt dan mooi uit.

Want 20 maart gaan we weer op de koffie, gaan we het er gelijk over hebben.

Sterker door Strijd.