Wanneer zijn de vergaderingen

• Ruud

Geacht actie comite wanneer komen jullie met wat er is besproken ???? Want er zijn diverse geruchten !!! Dus laat zo gauw mogelijk de vergaderingen komen Groetjes Ruud

• Ap Streefkerk

Beste Ruud e.a.,

ik zal aan Ton verzoeken om een pamflet omdat hij namens op deze pagina de spreekbuis is.

Als schot voor de boeg:

We hebben een principeakkoord met de directie.

Pas als we alles goed doorberekend hebben en 100% zeker zijn om onze fiat te kunnen vragen aan de achterban komen we met het definitieve plan.

Houd allemaal aub even geduld, ook onze paasdagen en vandaag zijn opgegaan aan uitwerkingen en besprekingen wat we er trouwens voor over hebben.

De intenties zijn van beide partijen goed maar we willen niet over 1 nacht ijs. (toepasselijk met dit weertype)

Houd vertrouwen en laat de wandelgangen je niet leiden tot een overhaaste meningsvorming.

Hier hebben we dadelijk nog tijd genoeg voor om met elkaar over van gedachten te wisselen.

Het actiecommitee is nog niet in waakvlamstand.

Groet,

Ap

• Ruud

Bedankt Ap ik weet het. maar ik heb weer 1187 ook met de passen , Maar besankt voor het harde werken groetjes Ruud

• rotterdam

Hoe zit het met de afspraken die in de wacht gemaakt zijn, dat we overal voor gingen, de 20 jaar eraf…..dalijk is het voor de FLO-ERS geregeld, en de rest van het personeel THAN?….2 jaar geleden zijn we ook genaaid, FLO eraf, alleen de gene met 20 jaar en langer mogen weg met 55 jaar…en de erst werd heel diep genaaiddddddd…………….de mazzel.

• brw s

Hallo Rotterdam,

Ik heb dat ook gehoord. Uit de mond van de heren van het actiecommiteé. Neemt niet weg dat ik voor hun mijn petje af neem met het voorlopig akkoord. En niet te vergeten de tijd en energie deze mensen er in gooien. Ik zou het zelf niet beter kunnen. Maar inderdaad werd er gezegd dat ze zouden proberen om nog wat zaken die er spelen op de werkvloer mee zouden nemen in de onderhandelingen.

Hiermee bedoel ik dan die 20 jaar , de kilometervergoeding en als ik het goed heb het netto maandsalaris die onze collega's krijgen bij hun 40 brandweerjaren enz. De heren vertelden ons ook dat ze inderdaad deze en misschien nog meer zaken mee wilden nemen om te voorkomen dat we anders voor elk probleem opnieuw naar de Coolsingel zouden gaan. De vraag is dan dus ook. Wat is de stand van zaken op dit moment. Komt er vanuit het actiecommiteé nog enige feedback daarover terug?

Groeten Brw S

• peter vd stel

hallo allemaal

Kon het niet laten ,met mn zieke kop

maar volg alles toch wel zo goed en kwaad als het kan

We zijn de afgelopen dagen druk in de weer dingen uit te zoeken en laten uitzoeken

alles gaat nog in een goed over leg en zodra we de dingen goed op een rij hebben komen we daar mee naar buiten en liever geen min eerder

we doens als ac meer dan ons best om dit eerst rond te krijgen

wat de verg km en 40 diensj aan gaat ligt weer terug bij de bond en wij zullen dit ook op de voet volgen

de 20 dienstjaren zullen we straks in wat rustiger tijden weer tot ons nemen

en er zijn nog wel paar dingen die op de rol staan

begrijp ons goed aub ook wij wilden het goede nieuws al vorige week naar jullie toe brengen

maar eerst alles zeker weten en rond maken ook al zal dat wat tijd in beslag nemen

we blijven doen wat we jullie beloofde maar gun het ac de tijd aub

ga nu weer met mn griep naar bed

groet peter

brw s schreef:

>

> Hallo Rotterdam,

>

> Ik heb dat ook gehoord. Uit de mond van de heren van het

> actiecommiteé. Neemt niet weg dat ik voor hun mijn petje af

> neem met het voorlopig akkoord. En niet te vergeten de tijd

> en energie deze mensen er in gooien. Ik zou het zelf niet

> beter kunnen. Maar inderdaad werd er gezegd dat ze zouden

> proberen om nog wat zaken die er spelen op de werkvloer mee

> zouden nemen in de onderhandelingen.

> Hiermee bedoel ik dan die 20 jaar , de kilometervergoeding en

> als ik het goed heb het netto maandsalaris die onze collega's

> krijgen bij hun 40 brandweerjaren enz. De heren vertelden ons

> ook dat ze inderdaad deze en misschien nog meer zaken mee

> wilden nemen om te voorkomen dat we anders voor elk probleem

> opnieuw naar de Coolsingel zouden gaan. De vraag is dan dus

> ook. Wat is de stand van zaken op dit moment. Komt er vanuit

> het actiecommiteé nog enige feedback daarover terug?

>

> Groeten Brw S