Ademgas apparatuur

• Kuijvenhoven

L.S.

Ben Militair en heb een half jaar in Bosnie gediend. Aldaar heb ik een projectje onder de arm genomen om brandweerkorpsen aldaar te voorzien van modernere brandweermiddelen e.d. Het is me gelukt om al het een en ander die kant uit te krijgen.

Nu ben ik op zoek naar 10x gebruikt ademgas apparatuur compleet om twee brandweerkorpsen daar mee te voorzien. Ik werk momenteel samen met de Stichting Brandweer zonder Grenzen en nu verloopt dit project via deze stichting.

Mocht iemand van u dit in de aanbieding hebben dan hoor ik het graag. De eventuele donatie van dit materieel wordt aangeboden bij de fabrikant voor revisie en daarna pas naar Bosnie verstuurd.

Ik hoop dat deze oproep succesvol mag verlopen.

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

SM W.O.Kuijvenhoven.

• Maarten Admiraal

Het probleem met 2e hands persluchtapparatuur is dat het nodig is dit regelmatig te keuren (in nederland door het stoomwezen)

(met name de flessen zijn het duurste onderdeel)

Probeer eens bij een MSA na te vragen of ze wellicht nog stalen flessen hebben. De korpsen die dit nog hebben ruilen deze apparatuur allemaal om voor kunststof.

Flessen zijn eigenlijk niet te reviseren….deze zijn goed, of worden afgekeurd.

(reinigen is wel mogelijk)