Wat is DMO

• vuurvreetster

kunnen jullie twee niet naar het prikbord van peuterzaal.nl gaan. Tjeetje, wat een zielige vertoning

• Remco T

Is dit uw inhoudelijk antwoord, vuurvreetster, het heeft meer weg van papagaaien, vrouw Holle is er niets bij.

Staat u morgen weer op de Dam in Amsterdam met uw act van vuurvreetster, neem wasbenzine i.p.v. lampenolie dan bent u nog vermakelijker.

• Remco T

Genoeg is genoeg, onder deze noemer verlaat ik dit prikbord, wat luistert naar de naam brandweer, maar weer. Het was een bericht van Henk over het aanvalsplan, de koude waarheid, wat mij weer eens liet reageren. Maar zoals ik al schreef dit is niet te plek om te discussiëren, we bedrijven liever struisvogelpolitiek, zo ervaar ik het en na het bezoek van een bekend collega, voor het plaatsen van een advertentie, begreep ik “Eenheid in verzwijgen” de troefkaart.

“Denk aan uw eigen veiligheid, want voor je het weet sta je, slechts, te boek als held”

Tot slot, vuur…….., sorry.

• vuurvreetster

Die reacties van jou zitten zeker vol inhoud. Je kakelt eerst een ander na en begint vervolgens anderen (samen met Jetto) onzinnige taal, niveau peuterzaal, heen en weer te slingeren. Dat geeft inhoud aan dit forum.

Echt sneu dat je dat zelf niet ziet.

Groetjes vanaf de Dam

• Jetto

maar je mag gezellig mee hoor, jij wil zeker op de schommel mee, of vind je de glijbaan al eng genoeg.

• Remco T

vuur…….., sorry schreef ik, maar als je dan helemaal niets begrijpt dan is zelfs sorry overbodig. Overigens je jokt ook nog, immers je was helemaal niet op de Dam

• linkeloetje

Wat een niveau kom je hier tegen zeg!

Kan me langzaam voorstellen hoe die bobo's van VNG en BIZA zich op hun knieën slaan als ze dit lezen. En dat ze dit forum in de gaten houden is al eerder bewezen.

PROFICIAT hoor.

• sb-r

volgens mij is de vraag beantwoord…!!

slotje er op, en op naar het volgende onderwerp!