Het werkt wel

• Leen (L1)

Tjonge jonge.

Ik volg deze pagina al een jaartje maar verbaas mij steeds weer dat brandweerlui in Nederland zich meer over geld dan over het werk opwinden.

Met vr gr Leen

• Jetto

oh ja leen, vertel eens hoe ben jij met jouw analitisch denkvermogen tot deze eind conclusie gekomen.

• Remco T

Leen, Analytisch, heb je het helemaal bij het rechte eind.

• ben

nou daar heb je leen weer met zijn “leuke” discussies

• Backdraft

Gewoon allemaal NEGEREN die flapdrol!

Laat dit de laatste reactie zijn op onze Leentje.

Het brengt je niets behalve tijdverlies. Dus niet meer reageren op deze ongefundeerde, sensatiezoekende, respectloze, onwetende en kwetsende VNG-kloon!

Dat hij blijft reageren is zeker dus Leen;

“talk to the hand becouse the face dosn't care!”

EN UIT!

• Leen (L1)

Je hebt ook veel opgestoken in de afgelopen maanden. Man, wat was je rustig in de dagen dat je collega's op de bres stonden om betere arbeidsvoorwaarden binnen te slepen. En wat is er bereikt?

Hier en daar een cursus Engels en Nederlands voor de mannen van de bond?

Voor de rest kun je het niet met droge ogen thuis te vertellen.

Ik hoef maar even mijn naam te schrijven en we worden actief op het verkeerde moment.

De Vakvereniging Brandweer Vrijwilligers (VBV) Reactie??

Met vr gr Leen

• zwaailampje

HAHAHAHAHA wat kan ik mij kostelijk vermaken om jou Leen.

Het is alleen jammer dat je altijd een mening moet hebben over zaken waar je niets vanaf weet. Ach onwetendheid is een beperking waar sommige personen niets aan kunnen doen.

Een mening hebben is een keuze of je juist geinformeerd wilt zijn en daar iets bijdragend over kwijt wil.

Als je jou energie eens zou steken in het helpen van collega's die door de overheid benadeeld worden, draag je iets bij aan het probleem. Het alleen maar op de kast jagen van goed bedoelende brandweer mensen siert je niet.

Kortom zwijg als je niets wilt bijdragen en spreek als je positief en wilt werken aan een oplossing.

Ik hoop dat jij eens iets op een normaaal niveau terug zegt ipv die opruiende niets toevoegende reacties. Maar het is nooit te laat om tot inkeer te komen dus grijp je kans haha.

• Remco T

Leen, Bedenkt bij gebrek aan is altijd de boodschapper de sigaar, maar sta er boven “ze worden actief op het verkeerde moment” een mooie uitspraak!