Leuke vrijgezelle mannen gezocht

• Sigrid

Voor een nieuw televisie programma op Net 5 zijn we op zoek naar leuke vrijgezelle mannen. Zijn er nog leuke stoere brandweermannen (kinderen geen bezwaar) die een avontuur niet uit de weg gaan, meld je dan aan op www.alleennogeenman.nl. Ben jij zo'n man of ken jij zo'n man, aarzel niet en beleef de zomer van je leven!

• backdraft55

iets voor Leen misschien?

• Leen (L1)

Joh, schei uit.

Ik ben bijna 35 jaar getrouwd met de liefste vrouw van Nederland. Ja sorry die hou ik voor mijzelf. Met haar woon ik in CZ,.maar kom a.s. weekend naar NL om met haar op vakantie te gaan. Een rondje Nederland om eens te kijken of daar nog iets positiefs te beleven valt.

En echt, ik ruil ze niet in. Nog niet voor 2 van 25 jaar.;-)

En ja, ik ben blij dat zij mij nog niet heeft ingeruild..

Met vr gr Leen

P.S. zagen jullie vandaag op tv het dagje uit van de buschauffeurs in Den Haag? Werd gesponsord vlgs mij door hun vakbond.

• Arjan

Hmmm…getrouwd met de brandweer…geldt dat ook als vrijgezel? ;-)

• linkeloetje

Nou Leen, aan je schrijven te zien leest je vrouwtje met je mee. (grapje) Ikzelf ben ook al bijna 35 jaar getrouwd (met de zelfde). En ik dacht dat ik de liefste vrouw al had? Maar het is je gegund.

Ja wat de bonden betreft, het gaat om meer mensen dus mag het weer alles kosten.

gr. Linkeloetje.

• Dirk Norder

Bij deze wil Ik me wel opgeven,en meewerken aan een Leuk progamma.

Ben geen brandweerman….is dat een probleem?

Ik ben 40 jaar en werkzaam bij een ESSO tankstation.

Hopelijk krijg Ik reactie en een oproep.

Groeten Dirk Norder…uit Tilburg.

• tim

ik ben sterk heb blokjes en hou van lekkerevrouwen:)o

• Suppleman

Sterke, gezonde en onoverwinnelijke vrijgezellen mannen vind je op Suppleman's Blog!

http://www.supplemanblog.nl