Les Plan en pp Si Eenheden.

• k.bording@chello.nl

Hoi , heeft iemand voor mij een les plan en pp pres Si Eenheden. Ik ben met cursus instructeur bezig.

• richard

Als je met instructeur bezig bent is het dan niet handiger dat je ze zelf leert maken?

• k.bording@chello.nl

Toppie!! Richard, echt bedankt voor dit geweldige idee. Hier kan ik echt verder mee. Ik ben zo blij dat ik als tegenprestatie jouw wel bijles wil geven in sociale vaardigheden. Ik hoor het wel van je. Met de vriendelijke groeten.

• Remco T

dubbel post

• Remco T

Richard heeft natuurlijk wel gelijk en je reactie is niet echt professioneel, zeker niet voor een aankomend instructeur. Als examinator zou ik extra opletten of ik geen kopie voorbij zie komen! Wat betreft bijles, wanneer schikt het je dat ik je wat help?

Fijne cursus verder.

• T

Hallo Kees,

Goed gezegd. Je vraagt iets wat vrij normaal is, en krijg je zo een antwoord. Jammer dat ik je hier niet mee kan helpen, anders had ik dat zeker wel gedaan.

Groeten van een collega brandweerman uit Amsterdam (ik heb met je ge-snowboard in oostenrijk).

• Remco T

Collega Amsterdam, zakt het niveau door Oostenrijk of weet je niet beter!

• k.bording@chello.nl

Ach, men begrijpt niet dat je het alleen gebruikt als hulpmiddel zoals iedere student oude voorbeelden gebruikt voor zijn studie. Vervelend wereldje hier. Kom hier ook niet meer terug.

ps. Hr B nog THNX.