Sticker Doeschot-Rosenbauer

• Dave

Wie heeft er nog stickers of weet waar te krijgen van “Doeschot-Rosenbauer”?

Wij zijn onze oude mercedes-benz LF911 aan het opknappen waarbij hij overgespoten wordt en dus de stickers er af moeten.

• dave

Hier een foto van de Sticker

• dave

https://picasaweb.google.com/brandweerhoofddorp/Bolneus7472212011#5565348418929927666

Dan de link zo maar.

• Rob Limmen

Dave, Doeschot Rosenbauer bestaat al zo lang niet meer dat de stikkers er zeer waarschijnlijk niet meer zijn.

als ik jou was zou ik de bestaande stikker overtrekken op papier, duidelijke foto's maken van de stikker en ermee naar een drukker gaan die stikkers kan maken.

zichtwerk in Den Helder is een hele goede, zij maken ook brandweer striping, dus wellicht willen zij je wel helpen.

groeten Rob Limmen

• Wobbe de Vos

Hello Rob,

Bij deze nog mijn telefoonnummer. 06-55727421

Groetjes, Wobbe

• Wobbe de Vos

Hallo Rob,

Denkelijk is mijn eerdere poging om je te berichten fout gegaan en ik moet je bekennen dat ik niet zo handig ben met dat internetten, vandaar een mogelijke herhaling van berichtgeving. Denkelijk ben jij

de persoon die ik heb gekend in de periode dat doeschot Rosenbauer nog bestond in Hippolytushoef. Je zat indertijd in de service dienst en je chef was Jaap Kraakman. Na de bedrijfsbeëindiging van

Doeschot Rosenbauer heb ik je ontmoet bij BTS in Den Helder, samen met o.a. Jaap Raven, Walter, Jan enz. Je was toen in het bezit van een schitterende Corvette. Ik heb toen helaas kennis vernomen dat Jack Rezelman was overleden.

Als jij de persoon bent die ik voor mij heb, dan kun je mij nog herinneren als diegeen die voornamelijk de brandweervoertuigen van bekleding voorzag met altijd een sigaar tussen de lippen. Van onze afdeling was Kees Nooy de chef tesamen

met Peter de Wit. Cor van der Pol was toen bedrijfsleider. Uiteraard ken je ook Gert Jan Doeschot. Enige jaren geleden ben ik nog naar BTS op zoek geweest, maar het bleek bij nader onderzoek dat het bedrijf was opgeheven. Dat is bijzonder

betreurenswaardig en ik hoop dat een ieder van BTS weer zijn plaats heeft kunnen vinden. Ik hoop ook dat het jou goed gaat. Het bericht van mijn telefoonnummer naar jou is wel goed gegaan en ik hoop dit nu ook.

Groetjes, Wobbe

• Miek

Hallo Wobbe,

volgens mij heb je de verkeerde Rob voor je, de Rob die jij bedoeld heet Rob de Bruin.

en je vergeet helemaal de dames van Doeschot-Rosenbauer, ik geef toe, we waren sterk in de minderheid, maar toch….

groet, Miek Dekker (secretaresse verkoop, secretaresse techn.dienst/serviceafdeling Doeschot-Rosenbauer en later ook secretaresse BTS Den Helder)