Beste mensen,
Vanwege het ontbreken van een komplete database met alleen oldtimer brandweervoertuigen wil ik graag een deel van mijn webruimte reserveren voor een dergelijke database. Na de update van de website van ons eigen voertuig, afgelopen weekend, ben ik begonnen om deze database aan te leggen. \Inmiddels is er een klein begin en staan er 4 voertuigen en een MSA online maar, het bestaat niet dat dit alles is wat er in Nederland bewaard is gebleven.
Herhaaldelijk zie je op internet oproepen van Korpsen om deel te nemen aan optochten dus ook binnen brandweer Nederland is er kennelijk weinig bekent waar de oude voertuigen precies staan. Om deze leegte in te vullen willen we dan ook graag iedereen die een voertuig heeft of weet te staan, oproepen deze voertuigen aan te melden voor de database via de url: http://www.vwbrandweerbus.nl/test/aanmeldenoldtimer2.htm vooral het email adres van een contact persoon is daarbij het belangrijkste. Heb je geen zin om het aanmeldformulier in te vullen maar heb je wel de kennis van een contact adres dan mag je dit ook mailen aan oldtimer@vwbrandweerbus.nl wij nemen dan zelf contact op met de bewuste persoon. Op dit zelfde mail adres kun je ook je vragen kwijt.