Ik ben op zoek naar een vrijwillige brandweerman die op 20 augustus 2011 iemand heeft gereanimeerd op het festival decibel.
deze brandweerman (Dennis..)was waarschijnlijk samen met iemand in een rolstoel,de jongeman die hij gereanimeerd heeft kort daarvoor zijn nek gebroken
bij een duik in ondiep water.
Hij is door twee meisjes uit het water gehaald en die zijn begonnen met de reanimatie,dit is door de brandweerman overgenomen en dat heeft zijn leven gered.
De jongeman ook een Dennis heeft aan dit ongeval een hoge dwarsleasie overgehouden en revalideerd op dit moment in het Roessingh in Enschede.
Na omstandigheden gaat het zeer goed met Dennis,hij heeft ook al contact gehad met de twee meisjes die hem in eerste instantie hebben gered maar
hij zou ook graag de brandweerman leren kennen die hem uiteindelijk het leven heeft gered.
ik hoop via deze weg in contact te komen met deze brandweerman(Dennis??) mijn dochter heeft ook al via verschillende kanalen bij de brandweer getracht om deze
Dennis op te sporen, ik hoop dat jullie via deze weg wat voor mij kunnen betekenen.
M.v.G
G.J.Abbing
Govert Flinckstraat 7
7606 AH Almelo
tel. 06-22957758