Brandweersnor!!!!!!!

• aktie.

Beste Collega`s,

Het wordt steeds gekker in brandweer nederland, vanmorgen was op het nieuws dat de commandant van brw amsterdam heeft gezegt dat brandweermannen hun stoere snor moeten afscheren. Het zou voor een verkeerd image zorgen en het zou mogelijke vrouwen die ook bij de brw willen er van kunnen weerhouden te soliciteren.

Wat is dit nu toch allemaal voor een achtelijke zottigheid, wij vragen toch ook niet aan die vrouwen of ze hun snorretje willen afscheren!!!! En brandweer snor is volgens mij ook nog eens een soort van traditie binnen de brandweer maar klaarblijkelijk willen de hoge heren aan traditie`s nu ook paal en perk gaan stellen.

Ze zijn echt zot geworden!!!!!!!

• firepeet

Dan alle vrouwen ook d'r snor eraf ;-)

• BRW

Dat is tekenend voor onze Amsterdamse ComMandant, of was het de comVROUWdant al. Brandweer mountainbikes i.pv. die ouwe o zo handige Burco's met tassen, kinderboekjes om kleine allochtone meisje al te intereseren voor de Brandweer, melkert trajekten, vrouwen blikjes, gay parade met de Jan (om te laten zien dat homosexuelen ook welkom zijn bij de brandweer) terwijl op koninginnedag de Jan niet mag oriënteren. Wat een politiek correct geneuzel, ze doen er alles aan om allochtonen en vrouwen binnen te haalen, roomser willen zijn dan de paus terwijl ze zittend personeel een hak zetten waar ze maar kunnen.

PS Niks tegen deze lieden maar je hoeft ze ook geen rode loper te bieden, steek tijd en geld om gewoon mensen binnen te halen die intresse hebben in het brandweervak die niet reageren op een of andere duffe stunt zoals het zien van een brandweermountainbike of blusboot tijdens de gay parade.

• DEBOM

HAHAHAHAH, En ik maar denken dat het de laatste tijd wat saai was bij de brandweer Amsterdam , maar nee hoor we hebben eindelijk weer eens een geweldige grap waar we met zijn allen weer eens ouderwerts en vorstelijk om kunnen lachen .Ikzelf ben dus ook snordrager en ik heb vanmorgen in me broek zitten zeiken van het lachen , me snor is er nog nat van !!! .Maar goed als onze Kees ten Bockworst of Carolientje mijn snor willen, dan komen ze hem maar halen , Gelukkig zijn ze na de FLO griep de humor niet uit het oog verloren..

Het hoeft dus helemaal geen 1 april te zijn om goeie grappen te verzinnen.

Kees en Carolien ga zo door , Ik heb me inmiddels weer moeten verschonen want mijn broek en snor zijn weer zeikent nat.groetjes de snorrenBOM.!!!

• Maarten H

Als ze zo graag vrouwen bij de brandweer willen nemen ze toch een Turkse vrouw die hebben ook een snor.

• Debbie

Eerst een aantal zware keuringen. Ben je daar doorheen, dan een rooster in strijd met de wet. Na 20 jaar kan je oprotten en dit voor een salaris, even boven bijstandsniveau! En dan nu ook nog je snor ervan af. Ik ken de bewuste commandant niet, maar volgens mij gold voor hem/haar dat hij verplicht zijn hersens moest afscheren na zijn aanstelling.

• robberd

Ging deze manvrouw niet met FLO ?

Heb het stukje ook in de krant gelezen. Gaan je SNORharen toch overeind van staan. Wat een mafkees is die vent heb er geen woorden voor. Ik zie het eerste proefproces al verschijnen. Moet echt niet gekker worden.

• James Bond

Hebben die mafkezen daar niks anders te doen! Er valt aan de ene kant wat voor te zeggen maar niet voor de reden die hun opgeven! Het dragen van een snor kan met dragen van ademluchtmasker erg in de weg zitten en niet goed afsluiten! Als ze die reden op geven dan hebben ze gelijk!

• Remco T

Een gezegde van, inmiddels met FLO zijnde, brandmeester “niets kan een vrouw meer bekoren dan een man, goed geknipt en glad geschoren” Wellicht ook het standpunt van Carolien.

• Brandweervrouwtje

Wij hadden ook een brandweerman met snor (nu helaas met de flo) en ik vind dat echt gewoon super staan, het was dan niet zo'n klein ielig vlassnorretje maar zo'n echte(een echte brandweermannensnor zeg maar). Nu moet ik ook zeggen, het moet de man wel staan anders niet doen gewoon. Kijk dat baardgroei niet kan dat snap ik nog, maar een snor?? straks wordt er ook nog verplicht dat een brandweervrouw kort haar moet hebben, het moet niet gekker worden hoor…..