Brandweersnor!!!!!!!

• BRW

De man is nie goe.

• osdo

Helaas zijn ze alle binding met de werkvloer verloren en is het beter om politiek te scoren dan om rust in je eigen tent te hebben. Maar zoals altijd verliest brandweer Amsterdam ook dit weer. Poeh over hoeveel dagen gaat Kees eigenlijk weg??? Ik hoor dat iedereen is uitgenodigt is op zijn afscheidsfeest!!

• Fidelio

Wat een onzin eigelijk allemaal.

Hoe kan hij zoiets zeggen de comMANdant.

Sterker nog hij gaat dit jaar met de VUT en wil zeker nog een stukje geschidenis schrijven

Laat hem maar wat bromsnorren en hopen dat WIJ en IK onze trotse snor mogen behouden.

Whaha

FidElio

• DEBOM

Op het afscheidsfeest van comMANdant ten Bockworst worden alle snorrendragers niet uitgenodigd heb ik vernomen uit zeer betrouwbare bronnen. De B.I.D. ( brandweerinlichtingendienst ) van ons korps gaat iedereen opsporen die de verboden haardracht onder of op de lippen heeft zitten , en gaat ook over tot het standrechtelijk afscheren van de verboden haardracht, het afcheren zal gebeuren in de kelders van het hoofdbureau Weesperzijde.HAHAHAHAHAHA.

• Dolle Ed

Hij kan zijn feestje geven in een telefooncel. We hebben besloten om de kaarten van zijn feestje uit te delen aan wat zwervers en junks op het centraal-station.

• Firefighter401

Echt om te janken van de lach ook om je broek vol te zeiken wat nadat de snor weg is? Ten Bockhorst of Bockworst wat is het nou precies. Amsterdam weer op de kaart gezet. de zorg sector heeft een te vrouwlijk imago gaan daar de afgeschoren snoren naar toe dan? Braadworst!

• DEBOM

He dolle Ed , jij mag toch niet komen want jij hebt volgens de regels te kort haar , en ik heb vernomen dat tekort haar ook slecht voor het imago van de Brandweer is .

Groetjes DE BOM.

• atbhbt

Laten we net als bij de aktie een lijn trekken ,laten we allemaal een snor staan en na twee weken als het wat lijkt een grote foto maken op de dam met alle snorren voor in de krant .En kunne we het meteen even over de atb hebben

een snorloze maar hij is al groeiend

• brw pino

heeft zijn partner m / v wel de snor geschoren? of is een sik wel toegestaan?

• osdo

We krijgen nu een vrouwelijke commandant, ik denk dat iedereen nu zijn benen moet scheren. Behaarde benen zijn vrouw onvriendelijk en draagt niet bij aan het imago van de brandweer.hihhihi