Oh wat zijn we trots

• firepeet

Nou hier kunnen we trots op zijn echt een stukje goed brandweer werk.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1009431.html#comments

• kazerneosdorp

"In afwachting van de netbeheerder, die de gastoevoer moest afsluiten om het laatste brandje te doven,

poseerden deze brandweerlieden voor onze camera."

Dus zo'n ramp is het niet.

• Knight

Ik vraag me wel af wat de achterliggende gedachte was van deze inzet ?

Er was weinig water, maar het lijkt er niet op dat er is ingezet op uitbreiding voorkomen, mss dat het betrokken korps wat duidelijkheid kan verschaffen.

Zelf heb ik het eerlijk gezegd niet zo op posseren bij incidenten, het wordt bijna altijd verkeerd uitgelegd.

Ik zou het ook niet prettig vinden als er foto's van een incident waar ik persoonlijk schade aan heb ondervonden op internet komen met daarbij poserende mensen.

Behalve als het nieuwswaarde heeft en als je per ongeluk op een foto komt, maar dit komt niet handig over.

• Leen(L1)

Ik zeg (nog) niks

Leen

• ouwe hbt

niet echt slim om te poseren voor de media een bevelvoerder zou beter moeten weten.

1plaatje zegt namelijk meer dan 1000 woorden

gr en wacht in spanning de reactie van leen af

• kazerneosdorp

Zeg jij maar niks Leen. Lijkt me goed plan.

• blusschuim

Ik heb het erger gezien kerstkaart van een brandweerkorps met een afgebrand huis op de achtergrond,je zal maar in dat dorp wonen.maar dit zal wel een slopppand zijn denk ik.

• Knight

Waarom zegt Leen niks ?

Een kerstkaart is idd wel heel genant.

Het is overigens niet de bedoeling om het betreffende korps af te zeiken.

Ik hoop dat dit duidelijk is in mijn eerdere reply.

• appie

Leen(L1) schreef:

>

> Ik zeg (nog) niks

>

> Leen

Goed zo Leen jonge! houwe zo!!!

• firepeet

Hoi allemaal,

Het was ook niet de bedoeling om het korps waar het in dit geval over gaat af te zeiken.

Alleen denk ik dat je dit niet moet doen gaan poseren bij een afgebrand huis.

(eigenlijk bij geen ene inzet poseren) de fotografen kunnen foto's nemen tijdens de inzet.

GR Peet