DA-25.613 Flevoland

• Hampie

Ik meen dat dit een openbaar prikbord is, dus ik mag hier neerzetten wat ik wil.

En als het je niet aanstaat moet je het vooral niet lezen he. Over jankerd gesproken.

• Hampie

Nee hoor, in tegendeel.

• visa

Oh, dan hoop ik niet dat je bent aangenomen. zeurpieten in het korps is niet goed

• Leen(L1)

Ongeveer vanaf hier knippen Jan.

Het draagt niks bij dus weg ermee

Met vr gr Leen

• appie

Hampie = a lozer

• Johan

Gelukkig staat er in mijn functiebeschrijving: “gevraagd en ongevraagd advies geven”

Je wilt je gal spuwen over iemand binnen de organisatie, dat kan, maar begrijp dan ook dat jij degene bent die het meeste geschaad wordt.

Je klinkt enorm gefrusteerd en het enige wat je tot nu toe gedaan heb is jezelf beschadigen en verder frustreren (lees de reacties maar eens goed na).

Dit terwijl je poging was om de chauffeur te beschadigen (en daarmee korps Almere)

Mijn ongevraagde advies aan jou is:

"raap je ballen bijeen en spreek de chauffeur aan.

Alleen dan kun je er wat aan doen.

Alleen dan kun je je frustratie kwijt raken

Alleen dan kun je wat veranderen in het korps.

Hier klagen heeft geen zin, sterker nog, ook anderen van korps almere lezen mee.

Ik weet niet of je nu wel of niet werkt bij brandweer almere. Mocht dat wel zo zijn dan maak je jezelf enorm moeilijk en je opmerkingen hier worden onbewust wel meegenomen."

Mijn mening, laat jou koud, goed dat is jou manier van omgaan met anderen. Maar jou mening wil ik graag weten. Er zit namelijk wel iets in. Iedereen bij de brandweer dient zich als voorbeeld te gedragen. Niet alleen de cdt of de officieren maar ook de bevelvoerders en manschappen.

De kracht van de brandweer hoort te zitten in het vermogen om elkaar op het gedrag aan te spreken.

Hampie, ondanks je negatieve houding wens ik jou (en alle andere forum-lezers) fijne kerstdagen en een voorspoedig 2008

• visa

Rest mij de volgende vraag, voordat je de borden 70 tegenkomt mag je daarvoor 100km/h rijden, ben jij zo'n iemand die meteen volop in de ankers gaat als je een bord 70 ziet staan? misschien liet deze chauffeur wel zijn gas los om van 100 naar 70 te gaan en heeft jou op dat moment gepasseerd.

Als het een stukje verder was kan jij onmogelijk bepalen hoe hard iemand reed, mits je er zelf achteraan bent gereden, misschien reed deze persoon wel 80km/h.

En nee, ik verdedig de chauffeur niet, maar ben wel van mening dat je niet zomaar kan oordelen zonder de juiste feiten.

En ik snap ook je uitspraak “in tegendeel” niet, ben jij een persoon die is aangenomen bij brandweer Almere? zoja dan laat je nu heel goed zien wat voor soort collega jij gaat worden of bent.

Matennaaierij noemen we dat, meestal liggen dat soort personen niet erg lekker in de groep, en dat is lastig bij de brandweer aangezien je een team bent.

PS.

Ambulance en Politieforum zal ook zeker wel vol staan met jouw berichten??

En ook voor alle lezers: Fijne feestdagen en goed 2008

• peterz

sluit ik mij helemaal bij aan!

allemaal een prettig en gezond 2008!

en ik hoop dat onze toekomstige collega's niet van die m………. zijn!

woggelse!!

• Hampie

Nou ik zou niet eens bij die fietsenmaker hier in het dorp willen werken!!!

• Hampie

Nou aan je mailadres is te zien dat je gebruik maakt van een gemeentelijk mailadres(Almere.nl), dus dan weet je ook hoe het is gesteld bij de Hollandsebrug. Maar waarschijnlijk wil je graag een collega uit de wind houden. Maarja zijn we wel gewend in Almere he.