DA-25.613 Flevoland

• visa

Klopt, ik weet hoe het gesteld is bij de hollandsebrug, en als je nou eens goed had gelezen dan had je kunnen lezen dat ik chauffeur niet verdedig.

Ach, Hij zal je wel niet zo hard hebben ingehaald, anders had jij nooit kunnen lezen dat het om de 613 gaat, zo groot staat het er niet op. En helemaal al niet als jij kan zien dat moeders ernaast zit( wie zegt dat het moeders is, bestaan er geen vrouwelijke collega's meer)

ik vind het alleen heel triest van jou dat jij je helemaal opvreet in de auto, snel naar huis gaat en een stukje gaat typen op het forum.

Wat bereik je hier nou mee? Maak je druk om andere dingen, aan je reactie te zien ben je wel woonachtig in Almere, ga je lekker druk maken over een verhuizing naar een andere plaats als het je niet bevalt in Almere!!

• robberd

jep idd openbaar, maar moet je wel tegen kritiek kunnen. En ja, volk zoals jou kotsen we hier uit… jankertje

• draegertje

Is dit een belediging voor een fietsenmaker??????

niet zo zeiveren hampie want jij houdt je altijd perfect aan de snelheid!!! ook als je pieper gaat natuurlijk en al helemaal als je met je tas naar een incident rijdt nee nee mr de bevelvoerder ik mag maar 20km/h harder rijden tja en als er nog mensen in het pand zijn jammer dan want ik krijg de bon en jij betaald die niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zeiverbuul.

voor de rest fijne feestdagen en ing gouw roetsjjjjjj

draegertje

• Acid303

Wat een schapezak, die Hampie….