Gerard
Het lijkt er op, (al dan niet bewust),dat je er voor gekozen hebt het voltallige bedrag iedere maand op je eigen rekening te laten storten, en niet in het potje wat bedoeld is voor tussen je 59e tot 62e jaar, om aan die gegarandeerde 70% per jaar te komen.
Mijn advies is kontakt op nemen met de salarisadministratie van de gemeente van je korps, en hen om uitleg van je salarisstrook en je jaaropgave 2007 vragen.
Vergelijk deze ook eens met de jaaropgave van 2006, als daar grote verschillen in zijn zou ik zeker om een uitleg vragen.
Als je je belasting aangifte 2007 nog niet hebt ingevuld, kan je via de belastingtelefoon uitstel van aangifte inkomstenbelasting aanvragen.
Je hebt dan iets meer tijd om het goed uit te laten zoeken.
Mocht je jaaropgave inderdaad niet juist zijn, en heb je je aangifte over 2007 al gedaan ,dan zou je achteraf bezwaar in kunnen dienen tegen de aanslag, zodra deze op de deurmat ligt. (er van uitgaande dat je een nieuwe gecorrigeerde jaaropgave krijgt)
Ik heb er verder ook geen verstand van, maar bij ons wordt het aankomende week wel door de salaris administratie van de gemeente uitgezocht.
Ik hoop er dus binnenkort iets meer over te kunnen vertellen
Blusser5stgerard schreef:
>
> FLOdewijk,
>
> Allereerst een vrolijk pasen, nu over de € 14.000,= op mijn
> salarisstrook staat maand 13 2007,
>
> LEVENSLOOPBIJDRAGE WG BEZW. FUNC € 28.790,92
> PREMIE ZORGVERZEKERING €
> 58,90
> LOONHEFFING TABEL €
> 14.759,10
> =============
> € 13.972,92
>
> Nou wat moet ik hier nou mee, P & O brandweer geeft geen
> gehoor, diversen mails gestuurd maar ze reageren niet.
> Wat is raad?????????