Raadpleging achterban!!!

• zwaailampje

200 punten voor Job.

Het lijkt er op dat er altijd van die zeikerds zijn, die zonder het voorstel gehoord/uitgelegd te hebben gekregen commentaar moeten hebben.

Dus AC alle respect voor jullie!! En laat die lui maar ouwehoeren

Al deze lof natuurlijk onder voorbehoud want misschien is het inderdaad een klote regeling ;)

• Berend Fox

Ja, het gaat er natuurlijk niet om dat wij de wijsheid in pacht hebben, want dat hebben we niet.

Het gaat er om dat er mensen zijn die een super negatief oordeel hebben zonder ook maar de minste moeite te doen zich te verdiepen in de problematiek of af te wachten waar het precies om gaat. Of zelf met iets beters komen.

Misschien is het zelfs een klote regeling maar wat is dan het alternatief….wie het weet mag het zeggen.

In ieder geval hebben we besloten tot een democratische raadpleging iedereen mag na de uitleg oordelen en kiezen, meer kunnen toch niet doen lijkt me.

Job

• backdraft55

eerst mag je 54 uur werken tegen een 36 uurs sallaris

dan mag je eindelijk met pesioen en dan moet je nog steeds uren maken,,,,, bah

dat is dan je dank

ww uitkering is hoger en hoef je niks voor te doen

respect naaar het ac

-1000 voor vng

• Berend Fox

Klopt, ik ben samen met Fred van Hengst jaren bezig geweest voor de 48 uur.

Ook hier weer een (slecht) alternatief: een volcontinudienst levert een betaalde 36-urige werkweek op en een hogere onregelmatigheidstoeslag. De vraag is wel of de mensen dat willen.

Dat staat trouwens nog op de rol, een onderzoek naar volcontinudiensten. Dat is in de CAO afgesproken.

Weer mooie stof tot discussies hier of op mijn forum.