Natuurlijk Martijn, je mag meepraten, wie ben ik dat te verbieden.
ik hoop in ieder geval dat het je heeft opgelucht. ( denk het wel )
soms schrijven mensen iets om een reactie te verkrijgen.
jij hebt in dit laatste geval gereageerd …
ik had al het idee dat het niet “krek” om enschede ging.
een topje van de vele ijsbergen beste remco
en ik maar denken dat de leugens over ; brandstof , milieu , co2 , terrorisme , geldevaluatie , europese grondwet en noem zo maar op, erger waren.
er is veel mis >>> DAT <<<<< ben ik in ieder geval met je eens.
ik vindt aleen deze “ opstap ” onderdoen aan andere zaken.
wederom met groet afsluitende ,
potkachel
Potkachel,
Nee het lucht mij niet op en het is waar wat mij betreft niet puur gaat om Enschede, hoewel de leugen over het aanvalsplan zeer ernstig is. Het gaat in algemene zin om het achterhouden van feiten en waarheden.
Vandaag, morgen, volgende week kunnen collega's in de val lopen omdat verantwoordelijke hun verantwoording niet willen nemen, overheidsaansprakelijkheid daarvan wil men niet de dupe worden, de carrière is wat telt. Prachtig een vrouw in de top, hang er een paar gouden plakkaten aan en het heet brandweercommandant, maar zorgt zij vervolgens dat de bij wet opgedragen taak juist wordt uitgevoerd.
Staande op IJ-Burg met een collega, ook vol goud, roepen wij zijn niet betrokken geweest bij de ontwikkeling van deze wijk, die te weinig uitgangen heeft als het op het Amsterdam Rijnkanaal mis gaat, bewijst het tegendeel.
Over "brandstof , milieu , co2 , terrorisme , geldevaluatie , Europese grondwet en noem zo maar op, wil ik het op dit forum niet hebben, het gaat er mij om collega’s in te laten zien dat de titel held, onnodig, wordt verleend als je er niet meer bij bent.
De media meten naar tijd, het was 5 jaar geleden dat er brandweerlieden om waren gekomen, de twee duikers waren zij voor het gemak vergeten, schreven zij naar het dodelijk incident, op een scheepsreparatiewerf, in de punt en alles was volgens protocol verlopen, aldus de commandant. Met het aanvalsplan zal het dus wel goed zitten om op jouw opmerking te reageren.
Er is veel mis, gelukkig we zijn het toch ergens over eens.
Tot slot, wat heeft jouw korps gedaan met de Chaff/TNO Mythbusters verhaal, met nadruk op verhaal want wetenschappelijk waren de feiten al bekend.
Rectificatie;
Naar aanleiding van het bericht over het aanvalsplan meende ik de schrijver “Henk” als zijnde degene die was afgetreden naar aanleiding van de brand tot ramp, te herkennen, dit blijkt echter een misverstand waarvoor ik mij verontschuldig, het doet overigens niets af aan de verdere berichtgeving waar ik ook achter blijf staan en ook door, de mij bekende, Henk wordt ondersteund, zo liet hij mij weten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?