http://www.regio15.nl/?p=videoindex&submenu=4
Onder deze link ook een aantal filmpjes die gemaakt zijn vanuit voertuigen van korps Leidschendam-Voorburg tijdens een prio 1 rit. Zijn heel erg goed qua kwaliteit!
Die films moeten we lekker binneskader houden, wat is je boodschap hiermee. doe je werk gewoon dan in plaats te filmen voor internetA.T. schreef:
>
> http://www.regio15.nl/?p=videoindex&submenu=4
>
> Onder deze link ook een aantal filmpjes die gemaakt zijn
> vanuit voertuigen van korps Leidschendam-Voorburg tijdens een
> prio 1 rit. Zijn heel erg goed qua kwaliteit!
Goh ik was bijna weer vergeten dat ik op het brandweer prikbord heb gepost. Bedankt dat je me er ff ‘fijntjes’ aan herinnert…….
Maarreh ik maak die filmpejs niet hoor. Schijnen trouwens gemaakt te worden met een camera die op het dashboard gemonteerd zit. Geloof niet dat er maar enige seconde van uitruktijd verspild wordt.
Nee, dat moet er nog bij komen. De vraag was wat men er mee wil bereiken. Is het zo van “kijk ons eens scheuren” of zit er nog een hoger doel achter? Ik kan het mij niet voorstellen.
Zet maar een filmpje op het net van een brandweerman die zijn loonstrook open maakt en gelijk aan de AED gehangen kan worden of van een FLO'er die niet gehoord wordt!
Al die sensatiefilmpjes doen de Brandweer B.V. geen goed. Op een dag zal het tegen ons gebruikt gaan worden, op zeker!
hey A.T.
Leuk filmpje nix mis mee.
Misschien mot je een collega van me worden want die mogen het namelijk wel.
Geloof je me niet ga maar naar youtube of een site van een willekeurige kazerne.
Bakdraft waar maak je je druk om youtube staat vol met die filmpjes zelfs een kazerne die liedjes mee staan te zingen hahahaha.
gr en een fijne vakantie
Ze kunnen beter een camera zetten in de auto waarmee brandweerlui opkomen naar de kazerne. Dan rijden ze pas als gekken. En dit zonder zwaailichten of sirene.
Het zou voor de burger beter zijn om dtegelijk met de pieper ook de “BB”sirene te laten gaan.
Een waarschuwing om van de weg te gaan: ‘Er naderen brandweerlui met zwarte vlekken voor de ogen.’
En het zal wel weer de schuld zijn van de witte boorden, verkeersdrempels en regelgeving. Wat zou een oplossing kunnen zijn?
Met vr gr Leen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?