Bejaardenhuis

• robberd

Grote bek en niks daar. Dag Leen, je hebt je bewezen.

• L1

Je valt me tegen Robbert,

Ik verwachttte dat je sportief zou zijn, even in je verorderingen bouwvoorschriften zou kijken en mij de juiste pagina zou kunnen voorlezen waar de plaatselijke brandweer het bejaarden tehuis op had afgekeurd. Niks van het al, in Maastricht lezen ze hoe of je in een restaurant heb zitten wachten op een gratis maaltijd op 1 april.:-)))))

Rest mij nu niets anders dan je collega's in mijn dorp er op aan te spreken om een uit gebracht advies terug te draaien?

Met vr gr Leen (Weer terug in NL. Heerlijk gegeten in Cuijk om ca 1600h)

• a perfect kilt

Heel intelligent gereageerd, Robberd.

Als je geen antwoord hebt kun je beter je mond houden dan stellen dat je het antwoord niet wilt geven. Maar ik denk dat er meer uitleg nodig is om jou iets duidelijk te maken. Bijvoorbeeld wat brandweerhumor is. Even voor mijn beeldvorming, hoe lang heb je eigenlijk in dat restaurant zitten wachten op 1 april? :)-D

En is het niet raadzaam om na deze blamage je naam te veranderen in Tobbert?

@L1, keep up the good work!

• robberd

Ja en?

Ik ben ben teminste mijn afspraak nagekomen. een man van zijn woord! kun jij niet zeggen he leen!

Achteraf heeft dat halfuurtje wachten me ook nog een goed gevoel gegeven. Een erkenning dat je een blaaskaak, een grote muil en niks daar bent.

• robberd

Jij snuffelt graag aan het kontje van Leen?

• a perfect kilt

robberd, ten eerste heel erg bedankt voor je reacties. Ik kan er altijd hard om lachen.

Het feit dat ik het met Leen eens ben is geen indicatie dat ik graag aan zijn kontje snuffel, om jouw woorden maar even te gebruiken.

Het feit dat jij deze conclusie direct trekt, betekent dus dat jij mensen met wie je het eens bent graag rectaal besnuffeld. Of andersom, mensen bij wie je graag anaal inhaleert, spreek jij niet tegen.

Welke van de twee opties je voorkeur dan ook mogen genieten, mijn goedkeuring heb je hoor!

Maar om even op mezelf terug te komen, ik ken Leen niet. Jou ook niet trouwens. Dat laatste betreur ik wel een beetje want ik weet zeker dat ik veel om je zou kunnen lachen.

Ik heb al eens eerder geschreven dat je je naam beter kan veranderen in “tobbert” maar nu overtref je jezelf écht.

Zit je daar als een aap met een spiegel op 1 april in een restaurant te wachten, dát is al erg! Maar in plaats dat je weet dat je dom bent en je mond erover houdt, schrijf jij zelf nog: “Achteraf heeft dat halfuurtje wachten me ook nog een goed gevoel gegeven”! Nou moet je echt ophouden want het wordt gevaarlijk. Mensen lachen zich straks nog dood om jou.

Leen heeft je goed “voor robberd gezet” (nieuw begrip, ter ere van jou), maar je doet er zelf nog een hele grote schep bovenop! Gelukkig ben je zo dom dat je het zelf niet snapt.

• robberd

Heb je hier nou echt een paar dagen over moeten denken?

Ezel

• a perfect kilt

In tegenstelling tot jou heb ik wel eens iets anders te doen dan op dit forum te kijken.

Is op zich best jammer. Een mens zou iedere dag minstens een paar keer hard moeten lachen en daar helpen jouw reacties altijd goed bij.

Maar als je twijfelt aan mijn reactiesnelheid moeten we misschien maar eens afspreken voor een persoonlijk gesprek. Dan kun je horen dat ik niet lang over mijn antwoorden hoef na te denken. Ik begreep dat jij nog wel een geschikt wegrestaurant weet om af te spreken?

Ga zo door, tobbert.

• L1

Heren, heren! Als jullie je energie nu eens zouden steken in het oplossen van mijn probleem in plaats van uit eten te gaan. Mijn vraag staat nog steeds open bij diverse instanties . Helaas hoor ik daarvan nog niets anders dan:“moet je in deze verordering of dit besluit lezen.” Tot nu toe niets concreets dan dat er niet op de vloer hoort te liggen. En daar gaat het juist niet over.

Zelfs de plaatselijke brandweer geeft nog geen commentaar hoewel ze het plaatsen van de planten verbieden.

met vr gr Leen (eet liever thuis):)o

• ruigpoot

Stakkers.