Snel op de kast??? en zoef!
Tuurlijk robbert, als je geconfronteerd wordt met het feit dat je opmerkingen nergens op slaan en niks uithalen moet je gewoon beweren dat je mensen op de kast aan het jagen bent.
Met zo'n voorspelbare reaktie zou ik bijna (heel even) gaan denken dat je een beroeps bent.
Maar als je op 1 april voor niks zit te wachten in een restaurant omdat je iemand eens flink de waarheid wil zeggen, weet je maar al te goed hoe het uitzicht is van boven op de kast.
Enne… gezien je eerdere reakties denk ik dat je jezelf beter met “uit de kast” kan bezig houden dan met “op de kast”.
Maar is het te veel gevraagd voor die mensen om hun oordeel zelf te onderbouwen dan?
Ik vind het een leuke discussie, maar het lijkt me dat je die vraag toch wel moet kunnen stellen aan degene die bepaalt dat het niet mag.
Als die het niet kan uitleggen lijkt het me een prima reden om de plantjes weer eens goed binnen te zetten (bloemetjes buiten zetten zijn de meeste bewoners denk ik iets te oud voor).
En zoals ik al eerder (30 april 2009) schreef: “Mijn advies, zet die planten lekker weer terug want de volgende regelneu*er die (volgend jaar misschien) langskomt zal weer iets heel anders belangrijk vinden.”X(
dat jij niet voor je fouten durft uit te komen en liever een azijnzijkerd bent wil nog niet zeggen dat iedereen dat doet.
Tja stom van mij he… ik had kunnen weten dat leentje een lafbek is die zijn afspraken niet nakomt. Maar wat de beroeps hier nou mee te doen hebben is mij een raadsel. Beetje stemmingmakerij? In dat geval ben je wel een heel eng misselijk ventje!
Ga nou gewoon door met je leven en je complottheoriën, dan komt het vast nog eens goed met jou.
Ik kan persoonlijk niks bedenken dat plantjes in een vensterbank verbied, temeer plantjes in de vensterbank geen looproutes verstoren. Wellicht vallen ze te snel van de vensterbank?
Ook is het moeilijk hier antwoord op te geven zonder de situatie ter plekke of de gebruiksvergunning van het bejaardenhuis te hebben ingezien.
In veel gevallen wordt geroepen dat iets van de brandweer moet zodat ze van het gezeik af zijn. (En om heel eerlijk te zijn, aan je verschillende reacties op dit forum te zien, kan ik me er iets bij voorstellen dat dit in jou geval zo is). Maar dat hoeft niet zo te zijn.
Er is maar een manier om er in dit geval achter te komen, vraag het in het bejaardenhuis om welke regel het gaat en waar dat staat, en vraag het eventueel aan de preventieafdeling van de betreffende brandweer.
(wellicht zijn ze bang dat de bewoners de spruitjes tussen de planten verstoppen )
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?