zaak fred

• Joop

Collega's

Strijden voor ons recht, is volgens mij, ons goed recht!

Maar……………………….ppff..!!

Dat moet dan wel door iedereen gedaan worden en niet door een handje vol mensen.

Zie het verhaal van de Coolsingel van een collega hierboven

Ik heb het idee dat er een gigantisch gevoel van gelatenheid is.

Denk aan de management term “ VERDEEL EN HEERS ”

Saamhorigheid………………..verdwenen maar dan ook toaal verdwenen.

Ik hou me hart vast!

Ik voel ale een traan in me ooghoek komen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,zooooo jammer

Met steeds minder ingehouden emotie

Gegroet collega's

Joop

• aktie.

HE Fred,

Klote zooi, jammer weer worden we genaaid………

• Jonge garde

Beste blusschuim,

Jij beweert dat alle jongeren geen interesse hebben om wat er speelt op de werkvloer. Ik ben toevallig een van de weinige jongeren die het wel volgt ( met een 20 jaar contract omdat jullie te snel toegaven mede door toedoen van de geweldige bond). En ook bij de acties hebben gestaan voor de oudjes! Maar met de flyers uitdelen op de Coolsingel heb ik niet aan meegedaan, wat heeft de burger er mee te maken helemaal niks, denk jij dat die ook maar ene moer om ons geven NEE! Je moet met betere acties komen, nog beter dan de acties in 2005. Ik weet voor 100% zeker dat je dan heel de repressieve dienst achter je hebt staan. Ik zal er ook zeker bij zijn, maar niet met de softe acties, de grootste verhalen aan de koffietafel maar uitvoeren ho maar, ben ik wel achter gekomen naar een paar jaar, we moeten minimaal het landelijke nieuws halen. Laat ze het maar voelen, denk je nou echt dat ze ons allemaal zullen ontslaan, dacht het niet. En als ze het wel in hun botte kop halen, hopen dat er wat gebeurt en de verantwoordelijke leidinggevenden hebben wat uit te leggen.

Ik hoop echt dat de kolere uitbreekt, laat ze het maar eens ECHT voelen. Hoop dat binnenkort de boodschapper weer terug is van weggeweest en wat goeds op poten zet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gegroet een van de jongeren uit de VRR die het wel interesseert.

• Jonge garde

Beste Joop,

Denk je nou echt dat je een statement maakt met je pet en fluit op de coolsingel.

Het kabinet drijft zijn zin toch wel door. Kijk maar naar de Europese grondwet afgewezen door ons m.b.v. een referendum. Ze geven er een andere naam aan genoemd Verdrag van Lissabon met een paar kleine wijzigingen en dan wordt tie wel goedgekeurd.

Er waren weinig brandweerlui, maar ook weinig ‘burgers’ zie je maar weer dat die het ook weinig interesseert. Iedereen is tegenwoordig voor zichzelf bezig ook bij de brandweer, zal wel aan de tijd liggen.

Hopen dat de boodschapper binnenkort weer terug is van weggeweest.

Gegroet een van de jongeren die het wel interesseert

• Pietje

Klinkt allemaal mooi en triest zoals er wordt gereageerd.

Ga er nog iets triest bij zetten.

Ik heb geen gevoel meer bij onze vertegenwoordigers de ABVAKABO.

Ze hebben ons met lege handen laten staan.

Zie FLO, de periode dat we ziek waren, de mensen die gestraft zijn door de grote baas op het WPC werden niet gesteund. Heeft de wacht financieel ondersteund. En zo kan ik wel verder gaan.

En dan verwachten ze dat ik op de Coolsingel ga staan met een fluitje en een dom petje.

Nee laat ze eerst maar iets voor ons doen.

Dan praten we verder.

Trouwens ik heb 1% loonsverhoging geregeld voor mij zelf.

Heb gewoon de bond opgezegd.

Zo dit wilde ik even kwijt.

Verder wens ik iedereen een gezond en een goed 2010.