Omdat de webmaster van dit prikbord op een onzinnige manier met censuur omgaat en zelfs zo ver gaat om berichten die geplaatst worden eigenhandig te veranderen (u bent gewaarschuwd) heb ik hierover een klacht ingediend bij startpagina.
Wat mij duidelijk is geworden door het neerleggen van deze klacht bij hun is dat ze het helemaal niets intresseert. Het kon ook haast niet anders want anders was er geen voedingsbodem ontstaan om op een Statsi achtige manier om te gaan met censuur op de brandweerprikbord door de webmaster.
Geklooi begint altijd met de top en werkt door naar beneden. Helemaal niets gehoord van de webmasters van startpagina naar aanleiding van mijn brief. Een vrijbrief dus van de webmaster van brandweerpagina om door te gaan met zeer, zeer ongebruikelijke censuurmaatregelen.
Het veranderen van berichten die geplaatst worden bijvoorbeeld. Terwijl een Leen volkomen onbelemmerd zijn gang kan gaan om de boel te verpesten hier. Vriendjes van elkaar?
Door het gebrek aan leiderschap en een zelfcontrolerend vermogen van startpagina is het helaas mogelijk dat in 2008 dit soort dingen gebeuren.