dus je vergelijkt mij nu met jou?? erg jammer
ok , is goed, en af en toe zijn er mensen nodig, die de discussie eens opwekken. maar jij slaat daar soms (nou, wel zeer geregeld, eigenlijk) zo in door. je had een leuke stimulans kunnen zijn voor het forum( en laat ik er voor de goede orde, maar vanuit gaan dat dit jouw bedoeling is) maar je reacties, wekken juist vaak irritaties op, dat kan toch niet de bedoeling zijn? al heb ik bij veel reacties van jou, toch behoorlijke twijvels.
Dat zou idd niet eens zo slecht zijn alleen zal het voor de brandweer niet echt een mooie oplossing zijn denk ik. Voor de meeste klussen ben je er korter uit dan anderhalf uur, eerder meerdere malen tot een uur. Tevens zijn er kazernes in delen van de stad waar s'nachts veel automatische melders afgaan, dus vaak redelijk snel weer terug maar wel met prio 1 uitrukken.
En sommige kazerne's vooral in de binnenstad hebben het drukker dan andere kazerne's. Niet op een van die kazerne's zitten is voor veel collega's al jammer omdat je toch aktie wilt, als je dan ook nog minder verdient als je niet op een van de drukke kazerne's zit is dan dubbel zuur. Tevens is het ook niet echt makkelijk
om op een van de populaire kazernes te komen want tja je kan niet met z'n allen daar zitten en als je op een minder drukke kazerne zit met een leuke ploeg dan is dat ook wel fijn.
Ik denk dat je dat een situatie creeerd waar je niet blij mee zal zijn. Denk er ook aan dat er kazernes zijn die vaak s'nachts uitrukken voor loze meldingen, veel van die zaken zijn uitrukgebied afhankelijk.
Zo zit je ook met aflossen naar een andere kazerne, ik denk dat de uitvoering veel geld extra zal kosten omdat het administratief best moeilijk inelkaar zal steken. Overigens vinden de meesten het niet erg om er s'nachts uit te gaan, als het maar niet voor niks is of als het maar geen @!#$ klusje is die makelijk tot de ochtend uitgesteld kan worden….. Enne ik zit liever op een drukke kazerne dan op een rustige en dat vinden veel vooral jongere collega's, deze dan op een rustige kazerne plaatsen is dan een dubbelle “straf”.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?