petje af

• dirkuit

Ik ben blij dat je het begrijpt Leen.

Ik wens je veel wijsheid in je verdere leven.

Volgens mij zit je in Tjechie om vakantie te vieren.

Ik zou zeggen blijf dat vooral doen.

En reageer als je binnenkort thuis bent weer eens op een onderwerp.

Neem een lekker biertje en de vriendelijke groeten van Dirk.

• Leen(L1)

Nee Dirk gewoon van 06.00-18.00h werken in dit mooie (vakantie)land. 35grC

Een prettige bijkomstigheid is wel dat je hier voor een pint van een 1/2 liter hier 71 eurocent betaalt

Geen wonder dat dat we het met Hollandse afdankertjes moeten doen.;-)

Na zdravi Leen

• michel16555

de arrogantie komt naar boven

• fire

als de vrijwilligers het hier in nederland ook willen doen ,kunnen ze al die vergoedingen schenken aan een goed doel !

Helaas moet ik een paar mondjes te eten geven ,maar anders had ik mee gedaan.

zijn er nog meer brandweerlieden die dit een goed idee vinden ??????

• Flupke

Eervol? In nederland krijg je als brandweerman een stok in je reet, zodat ze met hun brandweerpoppetjes kunnen spelen ! Wat wij de laatste jaren al hebben moeten slikken van onze werkgevers is ronduit belachelijk !

• Leen(L1)

werkende brandweerman

Ingezonden op: 7/18/2007

Wonderbaarlijk, hoe kom je toch aan het geld om zo een project te bekostigen als je je hele leven voor niets werkt. en hoe kun je toch je kinderen opvoeden zonder geld? vertel het eens…

—–Geknipt uit mijn gastenboek——-

Ik had het toch weer bij het rechte eind Michel.

Je kunt gewoon niet lezen.

Je kijkt blijkbaar alleen de fotootjes op mijn homepage en lees niets.Typisch een geval van een uit de boot gevallen brandweerman. Teveel en te lang wacht gelopen?

Je staaf mijn (voor)oordeel dat er veel brandweerlui zijn die alleen maar blaten. Betaalt en onbetaalt

Leen

• Leen(L1)

………..een stok in je reet, zodat ze met hun brandweerpoppetjes kunnen spelen ……….

En hoe komt dat? Omdat men niet of alleen maar onder druk voor zichzelf op komt. Verschuilen achter de massa, achter regeltjes, achter de werkgever want die moet maar beslissingen nemen. En nu nemen ze beslissingen voor jullie, weer niet goed.

Nooit de uitdaging voelen opkomen om zelf de beslissing te nemen. Misschien om voor werkgever te gaan spelen?

Dobry delnik,

Leen

• Leen(L1)

Er komt wat boven borrelen Michel, houd het gevoel vast!!!

Als het geen zeer doet moet je verder gaan.

Er zijn veel mensen die er niet tegen kunnen als ze dit voelen. Dit gevoel geeft ze dan een onhoudbare drang om van zich af te bijten.

Maar als het dan herkend wordt komt er voor deze pijn in de plaats een zweverige stemming van…………. ach waar maak ik mi druk om?

Zak dan achter over met een biertje in de hand en denk aan hoe jij het gedaan zou hebben als je het over kon doen.

Mogelijk werkte je dan hir in CZ en ging je op vakantie in je (brandweer)camper.

Dobro poledne, Leen (pfff wat 32'C warm)

• BRW

IK zal voorstellen dat de doktoren voortaan ook maar vrijwillig gaan werken of gewoon echt helemaal gratis, ze moeten mensen levens redden dat is eer genoeg. Geld ook voor piloten die hebben zoveel lol in hun werk, af en toe sex met een welwillige stewardes en doen hun werk tijdens starten en landen.

Leen, als je je eens had verdiept in de materie had je kunnen begrijpen dat wij steeds meer moeten doen voor steeds minder geld, dat alle krenten in de pap die het vak de moeite waard maakten allemaal verwijderd worden. Als je dat niet in ziet bevestig jij mijn vooroordeel dat de gemiddelde burger geen ene snars begrijpt van de problematiek, geen ene moeite doet om het te begrijpen maar wel oordeelt.

Kortom een echte hollandse kortzichtige burger, geen spat veranderd dus na vertrek naar Tjechië.

PS. Ik zal zo even vragen aan de slager en de bakker of ik de boodschappen gratis mee krijg, mischien kan ik met en beetje eer betalen.

• BRW

O ja ik kan ook kortzichtig zijn en vooroordelen hebben, maar je weet dat een vooroordeel een afspiegeling is van je eigen referentie kader….? hoe jijzelf denkt en inelkaar zit zegmaar.

Leen jij lijkt mij iemand die voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten, anders ga je niet in Tjechie op vakantie toch, waar kan je anders voor 5 cent een pintje pakken. Op reis in een brandweer wagen…? Brandweer hobby, brandweer gekte, nooit bij de brandweer kunnen komen, de testen niet kunnen halen…? nu de brandweerlieden niet gunnen waar ze recht op hebben, ach weer zoiets natuurlijk met wat ik bedoelde in mijn stukje geplaats om 10:03, lees dat ook even. Voor de restwat ik al vertelde, veel gemeente raadsleden weten niet eens dat we 24 uur werken, dat we de hele dag oefenen en andere dingen doen. Laat staan een burger met een brandweer wagen fetisj, maar wel oordelen. Ik vraag me af of de tjechen waar je zo een hoge houd van op hebt ook oordelen, veroordelen en misgunnen zonder zich te verdiepen in de materie.