petje af

• michel16555

Leen, blijf jij als afdankertje maar lekker in “CZ” zitten want hier wordt je inmiddels al uitgekotst.

Succes daar en kom nooit meer terug. Wij vermaken ons hier prima.

Onwetende. Je bent echt een ontzettend arrogant mannetje. En dit vind je leuk om te lezen. Alleen weet jij niet hoe de vork hier in de steel zit.

Dus jammer maar je komt echt dom over. Domheid en arrogantie is een slechte mix. Veel succes daar in “CZ” daar vertel je zeker hoe goed het wel niet is in Nederland en dat jij ontzettend veel weet van branbestrijding want je rijd immers al jaren in je brandweercamper rond.

Die gasten daar geloven alles, weten zij veel.

Wij weten echter hier wel hoe jij in mekaar steekt. Jammer he.

Houd maar een hele hele lange vakantie daar.

Succes.

• Ketel1

Eng he, iemand met een andere mening dan jij?

• BRW

Iedereen mag een bepaalde mening hebben, wel de mening ergens op baseren natuurlijk en als je graag je mening wilt verkondigen en daarmee anderen tegen de borst stuit graag wel een goed onderbouwde mening waaruit blijkt dat je op de hoogte bent van de feiten.

• appie

He Leen volgens mij smeek jij hier gewoon n beetje zodat wij die brandweer mannen daar n veer in hun reed komen steken! goed van ze hoor!!! zozo… (wie is er nou gek wij of hun??) ik vind t erg zielig klinken voor die jongens daar… die hebben n t echt zwaar daar he branden blussen met klote materieel en ook nog eens 32 graden! sjonge sjonge zeg wat goed!

laat ik maar ophouden anders raak ik nog onder de inrdruk ook nog!

ik ga lekker verder met mn brandweer werk!

doe ze daar de groeten en wens ze sterkte met hun zielige situatie!

mvg Appe

• Dura

Beste Leen,

Niet om het een of het ander maar ik lees zo al die reacties hier en snap niet hoe je erbij komt dat ze daar in CZ afdankertjes hebben uit Holland.

Misschien in het bergdorp waar jij woont. Maar het materieel van de brandweer Brno is van dien aard dat brandweer Nederland daar jaloers op is.

Een paar jaar geleden was brandweer Brno op bezoek bij brandweer Utrecht in het kader van zustergemeente Brno<>Utrecht. Wij al lachen uit voorpret over het geen we te zien zouden krijgen aan ouwe zooi van die gasten. Het lachen verging ons al snel toen die mannen hier met hun voertuig aan kwamen het nieuwste van het nieuwste, om je vingers bij af te likken. wij hadden één warmte-beeldcamera op de OVD wagen 1 voor heel Utrecht.(die dingen kosten toen 25.000 gulden) die gasten hadden er standaard twee op elk voertuig. Communicatie-sets ingebouwd in de helmen. de allernieuwste dräger ademlucht apparatuur. Bluskleding waar wij nog niet eens van durfden dromen. en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Dus zit nu niet zo te zeuren over hoe zielig die gasten daar zijn.

Ga eens op reis in je nieuwe vaderland, zie je nog eens wat.

Het beeld van kaartende brandwachten zit er tot op de dag van vandaag nog steeds in bij de burger. Je moest eens weten mannetje. We zullen jou eens op je 50 ste vier keer per nacht je nest uit trekken.

• Ketel1

Toch typisch dat Leen naar zijn hoofd krijgt gegooid dat de brandweermensne daar niet moeten zeuren over hun situatie.

Met name op dit prikbord lees ik niet anders dan geklaag over van alles en nog wat.

• fire

ketel1 het gaat over de salaris van een brandweerman en dat we daar niet over mogen klagen ,gezegd door een niet beroeps brandweerman .

Wat snap je niet Ketel1 !!!!!!!!!!

• Leen(L1)

Waar? Door wie in dit draadje? Probeer eens te citeren.

Leen (Die alleen maar leest over klagen en zeuren over iets wat NIET is geschreven)

• fire

Dit is uit je eerste mail Leen.

Tjonge jonge

Ik volg deze pagina al een jaartje maar verbaas mij steeds weer dat brandweerlui in Nederland zich meer over geld dan over werk opwinden.

Hoop dat dit voldoende is !!!!!!!!!!!!!

• appie

L E E N= Lozer En Egyptische Nietsnut