Zo kan die wel brandtmeestertje ,ook een paard weigert wel eens maar waarom je nu leen erbij betrekt is me niet duidelijk ,ook hij zal wel een goede kant hebben.
Lezen… voordat je wat schrijft Fire….. dus!
Enne mag humor niet meer?
—————
Citaat:
Hallo, mag het een beetje minder. Ook ik heb mijn gevoelens hoor.
Even goed als Irene die op een paard rijdt terwijl er een brandweerwagen met sirene aankomt. Een steigerend paard is ook weer niet de bedoeling. Kijk jij naar je zelf. Rijd je ook paard?
Groet Leen
———————
Oei, men kan wel eens een geintje maken…….
Bron: Gooi en Eemlander 02-09-2006
Hilversum, Loosdrecht - Het dodelijke ongeval afgelopen woensdag **02-09-2006 L1** waarbij een amazone uit Loosdrecht om het leven kwam door haar in paniek geraakte paard, is voor de brandweer Hilversum geen reden om voortaan voorzichtiger te zijn met het voeren van sirenes. ,,We zetten ze juist aan om ongelukken te voorkomen'', stelt brandweercommandant René Moraal. De 40-jarige vrouw reed op haar eigen paard langs de Noodweg op een ruiterpad, toen de brandweer met sirene aan kwam zetten. Het paard is mogelijk geschrokken van het geluid, wierp zijn berijdster op straat en viel, waarbij het op de Loosdrechtse terechtkwam. Een ongelukkige situatie waarbij Moraal nadrukkelijk de term ‘schuld’ niet gebruikt. ,,Bij prioriteit 1, en daarvan was hier sprake, gaan we altijd met sirene naar een brand, Dat gebeurt nagenoeg dagelijks. Met die sirene laten we juist aan iedereen weten dat we eraan komen. Om iedereen te waarschuwen zodat we niemand in gevaar brengen, en om ongelukken te voorkomen. Het niet voeren van sirene zou gevaarlijker zijn, ook daar op de Noodweg in die bocht.''
Groet Leen (soms iets anders)
he BrandMeestertje paarden zijn best nuttig hoor! vroegah hadden onze collega's die apparaten ook voor de bluspomp staan!! makkelijk duzzz…
enne doe gewoon ff die toeters uit bij paarden… je kan beter 20.sec later zijn dan dat je je medeweggebruikers in gevaar kan brengen… en van paarden is bekend dat ze erg schrik gevoelig zijn (met uitzondering van politie paarden dan he)
gr
hoi robberd
Lees jij zelf wel eens wat je schrijf of schrijf je eerst voordat je gaat denken
vervelend idd!!
Hoe denk jij dat de fam. hier over denkt of misschien je collega de diensdoende ch.
En daarom moet je misschien je naam maar veranderen in paardenl&l
als jij een mensen leven verliezen minder belangrijker vind dan 20 sec eerder ter plaatse te zijn hoor jij volgens mij niet bij de brw
gr aan allen
Ik heb idd een flinke paardenl&l tussen de benen maar daar gaat het hier niet om.
Ik doelde op het landelijk gebruik en niet op eerder genoemd incident.
Moeten we dan de toeters in heel NL van de wagens afslopen omdat er mogelijk ergens een paard kan lopen?
Probeer een beetje begrijpend te lezen voordat je commentaar geeft!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?