gebruik van de sirene in de buurt van paarden

• katten liefhebber

Je hebt hem niet alleen in de broek, maar je bent hem geloof ook helemaal.

Wat een kortzichtig geleuter breng jij voort.

• robberd

Tja voor jou een vraag voor mij een weet, maar inplaats van alleen te miauwen kun je beter je stelling onderbouwen.

• ouwe hbt

nou in dit geval ben ik het met katten liefhebber eens

het enige wat jij doet zijn one liners.

niets hiervan is onderbouwd de meeste opmerkingen opruiend en sommige zelfs niet erg slim.

zelfs leen is niet zo diep gezonken en komt regelmatig met doordachte onderbouwde reacties

alvast sorry leen dat ik je hier bij betrekt en ik wacht je opmerking met vertrouwen af.

desalniettemin heb jij ook recht op jou mening en wens ik jou en iedereen een prettig weekend

gr

• robberd

Samen zijn we sterk? Nog een beetje symphatie wekken bij mensen die we normaal afzijken en het is compleet?

Dus niet.

Nogmaals betreffende incident is triest maar geen reden om heel brw Nederland op de schop te moeten gooien en alle toeters en bellen van de wagen af te slopen.

• fire

laten we de vraag beandwoorden dat is dat er naar mijn weten geen regels zijn om het zwaailicht en sirene uit te zetten bij het inhalen van paarden.

ik persoonlijk zal de de beslissing als chauffeur zelf nemen om iets uit te zetten denk aan paarden ,oude mensen eigenlijk alles wat averechts zou werken ,heb je namelijk een aanrijden zal je dus nooit aankomen ,in ieder geval later.Zo ga ik soms ook harder dan 20 km en/of stapvoets door een rood verkeerslicht.

Ben van mening dat ik veilig aan moet komen en waar de grens licht kan ik voor andere niet beoordelen ,wel voor mezelf.

Heeft dus met de drukte op de weg,weer gestelheid ,dag of nacht ,soort melding,bekendheid wijk ,etc etc te maken.

Maar onthou ik zal me best doen,heb de brandt niet aangestoken of een ongeval veroorzaakt of wat dan ook waar ik na uit moet @!#$. ik kom om te helpen ,en zal ook me best doen ,maar ik wil wel samen met me collega's ook gezond weer thuis komen.

• fire

huh eh UITRUKKEN dus.

• firemouse

mooi gesproken fire het is de chauffeur die bepaald of het verantwoordt is en verder niemand.

die staat voor het hekje van de rechter voor art 5 van de wegen verkeerswet als er wat gebeurd